Creveți cu busuioc și unt

Prima rețetă cu vietăți marine de pe blog. Enjoy!


Timp de pregătire: 5 minute
Grad de dificultate: fast

Avem nevoie de:
  • 200 grame creveți decorticați si pre-fierți;
  • 30 grame unt;
  • 2 căței usturoi;
  • busuioc;
  • sare, piper alb, sos de ardei iute(nu e obligatoriu decât dacă doriți mai iute)

Pasul 1: Creveții cei mai buni sunt cei proaspeți. Dar cum pe râul Bârzava nu trăiesc aceste vietăți, i-am cumpărat congelați și asezonați cu un amestec de ierburi provensale. Am pus untul în tigaia fierbinte și când a început să facă spume(untul, nu eu) am aruncat creveții în tigaie și i-am tot amestecat la foc mediu spre mare.


Pasul 2: După cca. 5 minute, am adăugat usturoiul pisat fin, sarea, piperul și sosul de ardei iute. Am mai lăsat pe foc un minut, am adăugat busuiocul-cam 4 frunzulițe tocate mărunt- și gataaaa!

S-aveți poftă!

Comentarii